خانه / محصولات / پارچه تترون / نمایندگی رسمی کارخانه صنایع نساجی پارچه تترون سیب

نمایندگی رسمی کارخانه صنایع نساجی پارچه تترون سیب

مرکز فروش و نمایندگی رسمی کارخانه صنایع نساجی سیب به مرکزیت شهر اصفهان تمام محصولات نساجی سیب را با مناسب ترین قیمت اماده خرید مستقیم مشتریان قرار داده است.
از نمایندگى رسمى نساجى سیب می توانید منسوجات دیگر تولید شده این کارخانه را نیز خرید کنید.

پارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب

سبد محصولات شرکت نساجى سیب :

تولید کننده پارچه تترون در ۴ عرض ( ٩٠ – ١۵٠ – ٢٠٠ – ٣٠٠ سانتى متر ) تترون سوپر – چلوار – زنبورى –  بیمارستانى – ملحفه هتلی – چادر نمازی – ترگال  و …

قیمت خرید عمده انواع پارچه تترون عرض سه متر و عرض ١۵٠ سانتیمتر سفید و رنگی را می توانید از این نمایندگی دریافت کرده و حتی از دور ترین شهر ها از اصفهان سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.
نرخ فروش پارچه تترون سفید برای مصارف بیمارستانی، هتلی، ملحفه ای و روپوش پزشکی بسیار حائز اهمیت است که در این رابطه می توانید با خیالی آسوده از جنس و قیمت خرید مناسب، سفارش خود را از کارخانه نساجی سیب خرید کنید.

پارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب

پارچه تترون عرض ٩٠ سانتی متر نساجی سیب :

صنایع نساجی سیب عملیات پرز سوزی از بهترین تولید کننده های پارچه تترون مناسب مقنعه است. رنگبندی پارچه تترون کارخانه سیب بیش از ۵٠ رنگ را شامل می شود که هر کدام در طاقه های متراژ ۴٠ متر پیچیده شده است.

پارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب

پارچه تترون عرض ١۵٠ سانتیمتر صنایع نساجی سیب :

پارچه های تترون عرض یک متر و نیم نساجی سیب از رنگ سفید تا مشکی شامل بیش از ۶٠ رنگ بندی است که مناسب برای انواع مصارف از جمله پیراهن، ملافه و حتی مقنعه است که برای دوخت شلوار کردی و لباس فرم مدارس از آن استقبال بسیار خوبی شده است.

پارچه تترون سوپر نساجی سیب چیست؟

صنایع نساجی سیب اصفهان با تولید نوع خاصی از تترون با نام تترون سوپر که عملیات خاص نساجی از جمله پرز سوزی برای تولید پارچه تترون با کیفیت تر روی آن انجام شده است.
اگر به دنبال یک پارچه تترون عالی برای پیراهن های مردانه و زنانه هستید تترون سوپر می تواند بهترین انتخاب باشد.

پارچه تترون عرض ١٨٠ سانتیمتر نساجی سیب :

پارچه تترون عرض ١ متر و هشتاد سانتی متری برای انواع مصارف مقنعه، ملحفه روتختی و دوخت روپوش مورد مصرف است که بیش از ٢٠ رنگبندی را شامل می شود.

پارچه تترون عرض دو متر کارخانه سیب اصفهان :

پارچه تترون نساجی سیب در عرض دو متر فقط رنگ سفید را شامل می شود که قیمت بسیار مناسبی دارد و معمولا بیشتر برای کالای خواب، رو تختی و ملافه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارچه های این نمایندگی را با بازار شهر خود مقایسه داشته باشید تا پی به تفاوت ها ببرید.

پارچه تترون عرض سه متر نساجی سیب :

پارچه تترون عرض ٣ متر چه مصارفی دارد؟ شرکت نساحی سیب با تولید پارچه تترون در عرض ٢/٩٠ سانتی متر و ٣٠٠ سانتی متر قیمتی مناسب از پارچه های تترون در این عرض را به بازار عرضه کرد.

برای خرید پارچه تترون بیمارستانی و یا پارچه تترون ملحفه می توانید از این مورد استفاده کنید. برای خرید طاقه ای و عدلی پارچه تترون از طریق همین نمایندگی اقدام کنید.

خرید اینترنتی پارچه تترون سیب :

با توجه به عصر سرعت و شلوغی و گرفتاری های روزمره مردم خرید اینترنتی هر روز راهی راحت تر برای مردم است. امکان خرید اینترنتی انواع پارچه تترون از بهترین شرکت های تولید کننده از جمله نساجی سیب از طریق این نمایندگی به صورت رسمی انجام می شود.

تولیدی پارچه تترون نساجی سیب از قابل اطمینان ترین کارخانه های نساجی محسوب می شود که با تولید بهترین پارچه و منسوجات به سرعت به یک برند مشهور تبدیل شد.

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: @persianfabric

همچنین ببینید

پارچه تترون سهند

کارخانه فروش پارچه تترون سهند و خرید عمده

پارچه تترون سهند از بهترین تولیدات کارخانه های نساجی کشور است که در بازار همواره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =